Середа, 15.05.2024, 07:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Гелюти Катерини Вікторівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

Історичний та художній аспект роману П.Куліша «Чорна рада».
[ Викачати з сервера (42.5 Kb) ] 12.10.2017, 21:50
Урок-проект з української літератури за романом П.Куліша «Чорна рада»
Учитель української філології Гелюта К.В.
Урок підготовлено за проектною технологією. Тобто, це скоординована самостійна діяльність учнівського колективу. Робота була різносторонньою. Кожна група займалась окремим видом діяльності, а в цілому це стосувалось конкретного літературного твору – роману П.Куліша «Чорна рада».
Завдання та очікувані результати
з’ясувати, що спонукало П. Куліша звернутися до історичної теми;
проаналізувати, чому роман П.Куліша називається "Чорна рада";
охарактеризувати головних героїв роману;
порівняти історичні факти та літературне відображення дійсностіЗнайомство з текстом, розуміння проблем, порушених автором у творі;
розвиток мовлення, мислення, навичок самостійної роботи, творчих здібностей учнів
виховання інтересу і поваги до історичного минулого, патріотичних почуттів, відповідальності за роботу колективу;
усвідомлення взаємовпливу: суспільство-людина, людина-суспільство (вплив суспільно-істиоричних процесів на долю окремої людини та роль особистості, як видатної так і пересічної в суспільному поступі).
Обрали ключову проблему
Якою повинна бути людина при владі? Якою повинна бути людина взагалі?
Опис проекту
Цей проект охоплює питання української літератури, історії. Були задіяні знання та вміння учнів з інформатики, образотворчого мистецтва, телебачення, театральні та дизайнерські здібності школярів. Учні познайомитися з теоретичними матеріалами, збирали й систематизували їх, готували відповідні повідомлення, створювали галерею портретів роману, презентації, підбирали відповідні ілюстрації. Прект допоможе в згуртуванні колективу, оскільки учні працювали в групах. У результаті роботи учні познайомляться із текстом роману П.Куліша «Чорна рада», історичними умовами, зображеними в творі, характеристикою дійових осіб, спробували свої здібності в галузі театрального мистецтва, готували інсценізацію уривків твору, будували монологічні висловлювання для участі у захисті проекту. Пошук інформації здійснювався в навчальній та довідковій літературі, також були задіяні ресурси Інтернету.
Діяльність учнівських груп в процесі реалізації проекту.
Літературознавці
Дослідження історії написання і публікації твору, висновки і узагальнення.
Історики
Вивчення історичної епохи, зображеної в романі, порівняльна характеристика історичних осіб з художніми образами в романі.
Літератори
Підготовка питань, конкурсів, кросвордів, які поглиблюють знання тексту.
Критики
Характеристика образів-персонажів твору.
Театрали
Інсценізація окремих уривків твору.
Ілюстратори
Підготовка ілюстрацій до тексту, створення презентації, веб-сайту.
Діяльність учнів і вчителя на різних етапах реалізації проекту.
Етапи
Діяльність учнів
Діяльність вчителя
Організаційний
Визначення теми проекту, його мети і завдань, пошук необхідної для початку проектування інформації, розробка плану реалізації ідеї, формування мікрогруп.
Формування мотивації учасників, створення ініціативної групи, консультації з вибору тематики і жанру проекту, допомога в підбірці необхідних матеріалів, визначення загальних напрямів і основних орієнтирів пошуку, визначення критеріїв оцінки діяльності учнів на всіх етапах.
Пошуковий
Збір, аналіз, і систематизація необхідної інформації, обговорення її в мікрогрупах, висування та перевірка гіпотез, оформлення окремих макетів чи моделі проекту .
Регулярні консультації за змістом проекту, допомога в систематизації і узагальненні матеріалів, індивідуальні і групові консультації з правил оформлення проекту, стимулювання розумової активності учнів, моніторинг діяльності кожного учасника, оцінка проміжних результатів, моніторинг групової діяльності.
Підсумковий
Оформлення пакету документів, підготовка усної презентації і захист змісту проекту.
Допомога в розробці звіту про роботу, підготовка виступів для усного захисту, вироблення вмінь відповідати на питання опонентів і слухачів, виступ в якості експерта на захисті проекту, участь в аналізі проведеної роботи, оцінка вкладу кожного із виконавців.
Захист проекту
Звіт робочих груп
Виступ групи літературознавців (літературна та сценічна доля драми)
Виступ істориків у супроводі презентації
Перевірка знання тексту художнього твору (кросворди, тести, анкети літературних героїв)
Виставка (письмові роботи , виконані учнями, та портретна галерея «Боярині»
Виступ театральної групи (інсценізація уривків з поставленою тематичною умовою: герой-громадянин, герой-людина)
Пергляд підсумкової презентації. Доведення основної тези проекту: «Епохи створюють люди». Висновки.
Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: Katerina
Переглядів: 325 | Завантажень: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук