Педагогічне кредо: «Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народилися в інші часи».
У наш час змінюються погляди на освіту і процес навчання. Щоб задовольняти запити високоерудованих і допитливих учнів, сучасний учитель повинен повсякчас самовдосконалюватися. О. Фадєєв зауважив: «Майбутнє наших дітей, майбутнє народу – в руках учителя». Тому намагаюся разом із учнями крокувати в ногу з часом, щоб виховати інтелектуально розвинених особистостей. У цьому мені допомагає робота над проблемою інноваційних засобів навчання та їх результативності на уроках словесності.
Актуальність і перспективність досвіду полягає у:
- сприянні виконання завдань Національної доктрини розвитку освіти;
- сприянні позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;
- забезпеченні умов для розвитку творчої особистості дитини;
- забезпеченні особистісно орієнтованої моделі навчання;
Мета досвіду:
- створити оптимальні умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності;
- створити атмосферу співробітництва, взаємодії вчителя та учня;
- розвивати соціальну та громадянську компетентнісь дитини.
Завдання досвіду:
- опрацювання теоретичного матеріалу науково-методичної теми;
- творча співпраця з учнями;
- розробка уроків, позакласних заходів із використанням інноваційних технологій;
- створення навчальних проектів для впровадження інтерактивних методів та форм навчання.
Ідея досвіду: сучасні інноваційні методи та технології найкраще сприяють мотивації дітей вивчати та знати рідну мову, практичному застосуванню в різних сферах життя.
|